lördag 26 september 2009

Nu är jag tillbaka...

Så där nu kan alla få tag på mig igen...

Ny mobil blidde det... samma nummer som alltid...

Problemet är att jag inte har någons nummer. Så ni som känner att ni vill att jag ska ha erat nummer kan ju gärna skicka ett sms. Glöm inte att skriva under bara !!!

Å dom jävlarna som snodde mobilen kan vi ju hoppas är otillräckligt insatta i hur detta fungerar å låter telefon vara på... för nu mer så är den då spärrad i så fall...

Jag gillar 3 som fan !!! Dom har fixat allt på bara ett par timmar...

Nu står jag här med en ny lur... samma nummer å ALLT är spärrat... känns skönt !!!

Skönt också att veta att dom inte hunnit ringa ut på den... inga extra konstiga kostnader för Åsa... förutom en ny lur då...

Nu ska vi börja göra oss klara för natten igen... har fått en skiva av Jessica som kommer spelas flitigt i bilen... stört skön musik...

Inga kommentarer: