onsdag 30 september 2009

Framtiden...

Fan idag har jag haft seriösa problem med att hålla dagdrömmarna under kontroll...

Men kan inte låta bli att känna mig så fruktansvärt levande... vet ju inte alls vad framtiden visar just nu. Det jag vet är i alla fall att jag inte kommer att stå kvar på samma plats, gå till jobb exakt samma tid varje dag å ha frukost exakt samma tid... äta lunch, fika å sluta exakt samma tid varje dag men ändå aldrig komma vidare någonstans...

Nu är det bara nerräkning mot slutet... å sedan väntar något nytt... något spännande... detta är vad jag behöver !!! Kan inte låta bli att gå runt å små le lite ibland...

Å alla frågar... när börjar du, hur jobbar du, vad får du i lön... å tja, jag vet ju ATT jag kommer jobba... jag vet att det troligen blir en del men jag har ingen aning om tider, jag har ingen aning om lön å jag kan bara tycka att det känns skönt... äntligen så kommer Åsa´s person fram... "det löser sig alltid på något sätt"... Fattar ni vad skönt detta känns !!! Det är fan så det är obeskrivligt...

Alla verkar så bekymrade över ekonomi... men "det löser sig alltid"... hihi

Skulle man hamna i den sittsen att det skulle krisa ekonomiskt så får man ju bara ta tag i det å fixa mera jobb... tveksam till om det nu kommer att göra det... för jag ser ingen anledning till det. Visst så kommer jag säkert gå ner i lön mot vad jag har idag... men shit alltså, jag har ju kört 2 jobb nu under en tid... så kontona visar ju plus... å så kanske man inte måste ut å festa bort 5000 varje månad... får nog ta bort lite sånna saker... hihi

Åhh, har suttit å backat runt hörn fan halva dagen känns det som idag... men har ju då valt ut de hörnen där det finns lite intressant att titta på... kan ju inte låta bli att drömma om att fixa till ett hus...

Eller jag är lite både och där föresten... för nästa hörn vi backar runt så är det nybyggt...

Hus... jajjamen!!! Någon gång så ska jag ha ett hus... sedan om det blir ett gammalt som man renoverar upp å fixar å donar med så det blir precis så som jag vill ha det eller om man nu tar å designar ett eget å bygger nytt det är frågan...

Tänk er... Åsa har till å med funderat över att flytta lite längre från centrum... det hade ALDRIG kommit på fråga för ett par år sedan... men tanken att en vacker dag kanske stå där med hus å familj den finns ju där...

Å det är verkligen så att MÅNGA får eller är med barn just nu... jag vill fan också ha en liten här hemma... men här är ju största problemet hur det ska kunna bli så... det går... men det är lite problematiskt som det ser ut idag... ja ja... en dag... man ska ju inte sluta hoppas !!!

Men jag får börja med en lite hund... å jag vill !!! Nu ska vi se hur jobb blir... å så vet jag ju att jag har hjälpreda... så det känns inte som om det är så hopplöst...

Framtidsplaner !!! Seriöst, drömma kan man ju... men jag är fan EXPERT !!!

Gjorde ju inte något om det trillade in ett par mille på kontot... då ska ovanstående fixas !!!

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fam. Ritzén Norman sa...

Ludde vill ha kusiner!!!

(Skulle det stå och inget annat knasigt.)