tisdag 8 september 2009

Bästa platsen...

Hade stora funderingar innan jag väl kom iväg på fotbollsträning idag... Skulle jag åka eller skulle jag inte... är ju trotts allt hemma från jobb... inte för att jag är sjuk sjuk utan för att jag mår dåligt som fan just nu.

Tog mig i kragen å bet ihop... åkte ut till Gunnarstorp å genomförde fotbollsträningen. Men när jag väl var där så önskad jag att den aldrig skulle ta slut...

På planen... där är man fri... man har bara spelet att fokusera på... inga andra tankar kommer in å det är så underbart skönt. Fan att vi bara ha 2 träningar i veckan och match då...

Nu är nästa gång på torsdag... å jag ska ut dit... spelar ingen roll vad... jag ska ut på planen... jag behöver det...

Imorgon blir jag ju hemma som sagt. Får tacka chefen... Verkade inte vara några problem alls när jag ringde å sa att jag ville vara hemma imorgon också.

Ska iväg på en fotokurs på kvällen i Malmö. Hoppas den ger något när jag nu väl har gett mig fan på att gå den... alltså det är bara som en föreläsning som man får när man köper en Nikon kamera... men jag hoppas kunna lära mig en del.

Hade ju gärna varit hemma hela veckan... men jag känner att det inte blir så positiva miner i så fall... jävla skit att man ska känna en sådan enorm press att gå till jobb. Hade jag suttit på kontor hade jag LÄTT varit hemma hela veckan... Nu får vi ju se om det blir jobb på torsdag och fredag... det visar sig hur jag mår imorgon...

Men jag måste säga att det just nu i detta tillfälle känns bättre... igår och inatt så var det inte alls bra... ringde liksom till chefen 6 på morgonen innan jag somnade för "natten"... inte så bra kanske... men nu känner jag mig trött å hungrig... å det var LÄNGE sedan...

Näää... ska nog ge sängen en chans... försöka sova lite !!!

Inga kommentarer: