lördag 12 september 2009

Känner mig i alla fall halvt duktig...

Japp... helt duktig kan jag ju inte känna mig... har ju bara gjort hälften...

Men shit vad seriös jag har varit idag. Vad kom detta ifrån ???

Tvättat... å sedan skulle jag ju städa... men här tog vi tag i att duscha alla blommor å ta hand lite extra om dom... sedan våt torka överallt... å även dammsuga å moppa golven...

"Åhhh det luktar blommor..."

Den jäkla reklam snutten sitter som berget i hjärnan... Ajax fete´d´fleur eller nått i den stilen... gott luktar det i alla fall...

Idag är sovrummet... vilket kan tilläggas att kuddar å täcken är tvättade å nya sängkläder är i... och hallen helt klara... imorgon väntar vardagsrummet och köket... men det är ändå inte så himla farligt... hade jag haft kvar disken så hade jag inte gillat det... men nu har jag ju hållt undan där i alla fall...

Nää... klockan börjar närma sig 3 så det kanske är dax att gå å sussa... ska sova tills jag vaknar i morgon... det var VÄLDIGT länge sedan... å fan den som ringer på min telefon å väcker mig... den kommer det bli synd om...

Go natt nu alla cyber-space-are... hihi

Inga kommentarer: