torsdag 17 september 2009

Så sur...

Idag har varit ännu en katastrof dag...

Började med att jag skulle till halkan med 3 elever. Å det är sjukt tidigt. Var på skolan redan vid 6:30... å inte fan är man människa då.

Genomförde ändå halkan... trotts att tröttheten var enorm...

Sedan är det ju så att ute på Knutstorp så har vi kalibrerat våra alkolås... å nu har ju mitt varit sönder sedan dom satte i det i nya bilen... dvs länge !!! Så jag snackade med Krister så att han skulle kolla på det å sedan kalibera det. Kanon...

Han kunde dock inte fixa det då bränslecellen i låset hade gått sönder. Eller rättare sagt släppt från sitt fäste... Men han kunde erbjuda oss ett lås att låna så länge medans man fixar vårat... Kanon ju. Bara det att det var en annan skola från Klippan som hade det låset. Men killen var snäll å kunde lämna det på trafikskolan... ännu bättre ju !!! Så vi bestämde allt å allt var kanon... nu kan vi ju äntligen skicka iväg det gamla trasiga...

Men näää... varför skulle något vara lätt. Nu ringde Tina från kontoret å sa att Chefen hade sagt att vi inte alls skulle ha något lås från Knutstorp... å att han hade tänkt att fixa det där imorgon...

Men varför i hela helvete har han inte öppnat käften å sagt det då... jag menar jag sa till för många veckor sedan å så har det ju (som vanligt) inte hänt ett jävla skit.

Men varför skulle vi anställda få reda på något ??? Jag menar här kommer man till jobb en måndag morgon... å så står det en förvirrad kille där... han ska tydligen vara praktikant hos oss... lyckat att vi kan få reda på sånt... vi som faktist ska stå ut att ta hand om stackaren... för att chefen gör det kan man ju glömma... eller han ser till att utnyttja stackaren så mycket han kan men att ta med honom på lektion är ju jävligt sällsynt !!!

Nä, jag blir så jävla kokt !!! Så sur jag blev... jag ska fan skita i att engagera mig, för det är ju tydligen bara jävligt fel i alla fall.

Men så kan jag ju helt ärligt säga att jag kommer bli jävligt förvånad om alkolåset i bilen nu är fixat på måndag. För hur han ska hinna det är för mig en gåta. Han ska med motorcyklarna till Malmö på förmiddagen vet jag i alla fall...

Å enligt Knutstorp så är detta felet inte något dom kan fixa i Sverige... utan att låset måste skickas till Foxguard i England...

Kommer INTE kunna hålla käften om nu Knutstorps lås sitter i min bil på måndag å vårat är iväg skickat... VAD VAR DET JAG SA !!! Å bli inte så fruktansvärt sur !!! Gubbjävel !!!

Efter det samtalet så pallade jag inte in på skolan mer... undvek att vara inne någon längre tid. Försökte bara byta elev å så iväg igen...

Lunchen spenderades sovandes i bilen nere vid havet på Råå... Tog med mig BK käkade i bilen å tog en tupplur. Annars hade denna dagen ALDRIG fungerat.

Hade till å med en bil som hämtade mig exakt när jag slutade... så jag inte behövde vara där en minut extra. PALLA liksom.

Vi får se om detta håller på måndag... Jag känner redan nu att jag har fruktansvärda aggretioner... Ska jag dit så blir det nog fan på lugnande eller nått...

Ska visserligen supa skallen av mig i helgen... hoppas att det raderar en del skit om jobb...

Jag tappade humöret helt idag... efter jobb skulle vi å träna... Åsa aggresivast i trafiken idag, jävlar vad det gick... å palla med någon idiot som kör i 50... Ahhhh !!!

Tack o lov så gjorde träningen att jag fick bort de värsta aggretionerna... så skönt !!!

Efter träningen så blidde det en tur via McDonalds (påhittigheten är på topp idag... hamburgare eller hamburgare ?). Sedan till Jessica å Linus... tack o lov att jag inte skulle hem å sätta mig själv, då hade jag säkert slagit sönder en hel lägenhet... Tack för sällskapet !!!

Näää... är trött som fan... ska sussa kudden. Men imorgon så ska jag SOVA !!! Ledig... men massor att fixa.

Vill klippa mig... ska städa i ordning hemma... Ska handla hem inför lördagen...

Tanken var att jag också skulle hinna till läkaren... för sjukskrivning... å till banken för ett lån till en lägenhet jag kollat på... men jag pallar inte !!!

Tyvärr så påverkar jobb helvetet allt annat just nu... för jag orkar INGET annat !!!

Näää... go natt nu !!!

Inga kommentarer: