söndag 20 september 2009

Utekväll...

Ikväll / natt så har vi firat min födelsedag...

Började lite lätt hemma med goda vänner... å senare så dök även lite "stammisar" upp. Henke å Emil med syrra kom förbi. Länge sedan man såg dom i taxin så det var kul som fan... nu fick vi festa ihop också... goaste Henke !!!

Efter en ganska lugn kväll hemma så drog vi ner till Harrys... fan det blir alltid bra när jag drar dit. Dansar för fullt... å ja fyller på med alkohol ganska bra också...

Slutar som vanligt med att jag å Jessica är sist där ifrån... men idag så hjälpte vi inte till att stänga stället... ganska tidiga egentligen... Klockan är ju bara typ kvart över 3 å jag sitter hemma å bloggar...

Men det kan nog vara bra med tanke på att jag ska spela match vid 12 imorgon... samling kvart i 11 i Gunnarstorp... det är tidigt... å jag kommer säkert må som en prinsessa !!!

Hoppas på att Emma kan ställa upp på att köra oss ut... å ja kanske till å med hämta oss om vi har tur... annars så får det bli en taxi... å det kostar ju en del...

Fan har haft en kanon kväll...

Fick värsta fina kommentaren idag... en kille som stod utanför Harrys när vi var ute å rökte...

"Alltså jag måste bara säga... du har så underbar karrisma... du bara strålar... hade velat haft din karrisma. Vilket ansikte å leende... "

Hallå hur jävla glad blir man inte då... det kan man ju leva på länge... tack som fan !!! *nöjd*

Å Jessica blev lite avis... hon fick ju att hon var söt... inte helt poppis när hon vill höra att hon är porrig... hihi ... men ja, hon är ju HETAST i stan ju enligt mig i alla fall !!!

Inga kommentarer: