onsdag 23 september 2009

Onsdag...

Jaha... då har man med lite möda genomlidit 3 dagar denna vecka... å nu börjar det verkligen att ta emot...

Har kämpat hela dagen mot tanken att "sjuka" sig... illamående och huvudvärk... den ständiga ångesten som kommer när det gäller att ta sig till jobb...

Det blir ju inte bättre av att jag ska ha möte angående mina tider med chefen imorgon... stor suck där!!! Jag vet ju att jag måste... jag vet att det är bra... men trotts det så "JAG VILL INTE !!! "

Tror mest att det är rädslan för vad han ska säga... men egentligen så vet jag ju att det inte spelar någon roll... kan jag inte gå ner i tid så kommer det ju innebära att jag måste sluta... för min egen skull... känner att det är inte länge till kroppen å framför alla psyket kommer att hålla för detta... att varje dag pressa sig till det yttersta är nog inte så hälsosamt...

Ser fram emot att få jobba i helgen... få köra lite taxi... fan det är nice det... underbara tider... natt natt natt... hur kan det komma sig att jag fungerar så mycket bättre på natten ?? Före lunchtid på dagen så är jag inte människa... lite illa med tanke på att halva dagarna jag jobbar ligger före denna tid...

Första lektionen idag var det nära att ögonen trillade ihop... kände att energin var i botten trotts att jag gått till jobb och till å med käkat frukost för att fixa upp energin lite... annars så kör jag bil å käkar inte frukost förns 10... men hjälpte det ??? Näää då !!!

I helgen ska jag köra min lilla muppbuss... hihi... blir vanliga caddyn å jag... finns ju typ inget annat nu. Kör ju nästan aldrig annan bil så den är MIN bil... även om jag tycker att chefen kan bjussa på Mercedesen lite ibland... Den går som fan !!! Å så är den ju snygg ju... det är ju INTE.... min bil... hihi

Hur vore det om trisslotten kunde pricka in så där 100 000 i månaden i 25 år... JA TACK !!!

Ok... då hade det blivit minst 2 bilar... å en villa... å en liten amstaff... sedan hade jag jobbat lite när jag kände för det... kanske bara taxi på helgerna typ...

Näää... ska jag inte avlida imorgon å få börja mitt möte med chefen med att få en utskällning för att jag kommit för sent så ska jag nog gå å lägga mig... min säng är såååå sjukt skön... kanske får skaffa mig en obekväm istället, då kanske det blir lättare att gå upp...

Inga kommentarer: