måndag 14 september 2009

Måndags helvete !!!

Seriöst... detta håller inte. Jag kommer gå under totalt.

Imorgon blir det snack med chefen... får jag inte som jag vill så skiter jag i detta. Det är inte värt att gå runt å må skit över sitt jobb. Å framför allt... jag jobbar för att kunna leva... inte lever för att jobba...

Ska räkna lite... jag måste få bort tid...

Jobbar ju hellre var enda helg på taxi än att kör fullt på trafikskolan som nu...

Hur jäkla underbart vore det inte med ett 8-16 jobb ??

Ikväll ska jag bara ligga i soffan å avlida. Detta håller inte alls... ska man vara krossad när man kommer från jobb... men iof var på jobb 7 i morse... å gick där ifrån 18... konstigt man är trött ?? Å det är en NORMAL dag... måndag tom torsdag...

Som det känns nu så skiter jag totalt i om vi slutar lunch fredag... det är inte värt att tappa bort 4 dagar bara för att ha 1 bra... jag vill ha 5 bra istället !!! Föresten så är man ju helt jävla slut på fredagen i alla fall... så lönt liksom...

MÖTE TACK !!! Ska lägga fram ett förslag på schema... så kanske vi kan kompromissa ihop ett som båda gillar... kan ju i alla fall hoppas...

Inga kommentarer: