fredag 21 november 2008

Börjar få ont i magen...

Åhhh, jag gillar verkligen inte att flyga. Å nu när vi bara ska inrikes upp till Sthlm så kanske man blir tvungen att åka ett litet plan... det vill jag inte.

Å så snöar det... är det så bra ??

Planet går vid 19:30... tar ju bara en timme så vi är uppe 20:30... det är ju iof skönt. Men sedan ska vi ta bussen in till Centralen. Å det tar ju kanske 30-40 minuter... å sedan så tror jag att jag kommer att vara helt slut efter denna pärs... jag vill inte flyga ju...

Å så hoppas jag att alla biljetter är klara som dom ska. Så vi inte har missat något. Vet i alla fall att hotellet är klart. Det har jag kollat... för fick inte någon bekräftelse från Unionen att det var klart... så då ringde jag till Freys istället... å det var ju inte klart... men nu är det fixat i alla fall... tur ska man ha.

Näää... ska nog ta å smala mig lite så jag har koll på allt när Nicoletta hämtar upp mig.

Inga kommentarer: