tisdag 11 november 2008

Musik...

Jag har kommit på att jag är HELT beroende av musik. Klarar inte av att komma hem å inte slå på datorn. Måste ju sätta fart på något bra...

Å i bilen ska vi inte tala om... där gäller det HÖGSTA volym !!! Det är så sjukt skönt när man känner basen i låten i hela kroppen... det ska "pulsera i dörrarna"... hihi

Idag fick jag en kommentar när jag kom till macken med chefens bil... skulle tanka å tvätta den... så tog med cd-skivorna å så drog jag iväg...

Jag kommer in på macken... har ju då klart på HÖG volym, Hinder, lite hårdrock... å så åker jag in till pumpen... kliver ur bilen... börjar tanka...

Då kommer det fram en tant som stod i pumpen bortanför... " Får man verkligen spela så där högt i en övningskörningsbil? "

Va fan har hon med det att göra, inte har jag hört att det är förbjudet i alla fall...

Så jag fick ju smila lite å säga " Man får nog spela lika högt som i vilken bil som hellst... "

KÄRRING JÄVEL !!! Va fan har hon med det att göra...

Näää... har fixat lite nya bra skivor idag... Trapt, Tiesto, Theory of a deadman, Three days grace... oj, nu ser jag att alla börjar på T... fan vad mysko... hihi

Näää... ska nog sova nu. Imorgon så ska jag jobba å sedan på chokladprovning med Emma... det ska bli trevligt som bara den !!!

Inga kommentarer: