tisdag 18 november 2008

Det ryker ur örona...

Det är fan helt sant !!! Det ryker ur örona på mig... jag är så förbannad !!!

Jävla idot !!!

Igår så förvarnade jag att jag kommer behöva vara ledig för begravning... idag när jag fått reda på när det kommer ske så sa jag till direkt.

Det är den 12:e december, så det är ju ett tag tills dess också...

Det enda jag fick var en ända stor suck... Å har det ändrats något i schemat... näää, varför skulle det ha gjort det???

Jag är så sjukt trött på den jävla attityden. Jag menar det är fan inte att jag valt detta...

Men jag vet inte, är det kanske så att man ska isolera sig, vara en enstöring... som gärna super halvt ihjäl sig... å bara ha jobb att tänka på.. som lägger ner all energi å tid på jobb... Är det sådan man ska vara???

FET GLÖM !!! Det är inte jag, å det är nära nu.... ett jävla felsteg till... å så kan det vara... Det är inte värt det.

Å så klagas det på andra... det är fan sjukt, man kanske ska se till att reda ut saker å ting själv först !!!

Hur peppad känner jag mig på att vara med på julskyltnings festen som vi alltid har... INTE ALLS !!!! Men jag har bestämt annat senare på kvällen, så jag får ju stå ut ett tag.. men sedan drar jag. Varför skulle jag vara kvar där när alla blir fulla å odrägliga??? Näää, inte jag inte. Det kommer fan aldrig mer hända!!! Jag är inte intresserad, jag har ett liv... där jag prioriterar många andra saker framför detta...

Ahhh... skulle lätt kunna slå ner någon just nu... då kanske det skulle kännas bättre.

Ja ja... ska försöka avsluta lite positivt... imorgon så ska jag på utbildning. Det ser jag fram emot... hoppas att jag kan smöra till mig att bli hämtad eller kanske ta en bil på jobb...

Å så måste jag erkänna att jag är peppad som fan inför helgen... det är tur man har bra å positiva saker man gör mellan denna idioti på jobb... För er som inte vet, ska på HBT Nätverksträff med Unionen... Ska bli spännande som fan, jag å Nicoletta åker upp på fredag kväll till Sthlm...

Har fått program för helgen... å det kommer se ut som följer:

22 november

11.00 - 12.30 Samling, välkommen, presentation,
12.30 - 13.15 Lunch
13.15 - 14.00 Geneomgång av vad som sades på föregående träff
14.00 - 14.30 Cecilia Gåije berättar om samverkansgrupper och hur vi kan påverka den demokratiska processen.
14.30 - 15.00 Diskussion utifrån föredraget i smågrupper.
15.00 - 15.15 Fika
15.15 - 15.45 Åsa Stenhammar berättar om hur vi kan påverka genom avtalsrörelsen.
15.45 - 17.00 Framtidsdiskussion
18.00 Gemensam middag på restaurang Torget

23 november

09.00 - 09.15 Samling och tillbakablick
09.15 - 10.00 Kim Nygren från RFSL pratar om transpersoners situation
10 .00 - 12.30 Verksamhetsplan 2009+budet samt val av arbetsgrupp
10.45 - 12.30 forsatt diskussion om verksamhetsplan 2009
12.30 - 13.30 Avslutar vi med gemensam lunch

Näää, som vanligt så borde jag sova för länge sedan. Så ska nog ta tag i detta å leta rätt på sängen... Sov gott !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte bra att vara så arg!! lugn å fin... Kram