torsdag 20 november 2008

Kvälls promenad...

Idag har jag varit ute å promenerat... Känns bra som fan. Men det blev lite längre än beräknat. Skulle "bara" gå upp till Yvonne å hämta lite grejor till CLD. Men jag trodde inte det skulle vara så långt. Jag gick å jag gick å jag gick... Men trotts att det blåser halv storm så var det riktigt skönt...

På jobbet idag så hände en rolig grej... tycker jag i alla fall...

Vi satt på frukosten... å så har automatbilen börjat gå lite konstigt ibland. Man kan stå helt stilla i tex en stopplikt å så går den som den ska, sedan bara helt plötsligt så går motorvarvet upp till typ 2300 varv... å så ska ju inte en automatare göra.

Så jag sa det till Ronnie, att automataren gick upp i varv. Å då gick Rune in direkt å sa... ja men så ska det visste göra... å du kanske stod i uppförsbacke... å det beror på att den måste jämna ut... å jag vet inte alla förklaringar han hade.

Men jag stod inte i någon jäkla backe, å det ska inte alls vara så... å jag försökte förklara, men blev hela tiden avbruten... å DÅ !!! Jag tände till som fan !!!

"Men Rune för i helvete håll käften å lyssna istället..."

Det var bara två "fågelholkar" som satt där... både Rune å Ronnie blev tysta... hihi

Åhhhh vad gött det kändes !!! Bästa på hela dagen... hihi

Sedan var jag nere hos Niklas på Taxi-tjänst idag också... jag skulle kolla lite saker som blitt galet när jag körde å så. Å så blev jag inbjuden till julbord... fan vad trevligt !!!

Så den 7 December så ska jag på julbord med Taxi-tjänst. Ska bli kul å trevligt som fan. Kul att se å träffa alla som jobbar där. Jag har ju inte träffat alla där än...

Denna helgen så blir det inte någon körning, ska ju till Stockholm... men nästa... då jäklar !!! Lönehelg å allt. Ska bli kul som fan. Saknar att köra själv nu när jag bara sitter i övningsbilen... å på taxin får jag ju köra av mig lite. NICE !!!

Inga kommentarer: