fredag 28 november 2008

Stressad som fan...

Shit alltså...

Jag känner mig så sjukt stressad. Egentligen så vill jag bara skita i allt...

Ekonomin är kass... riktigt kass... å på det så ska jag åke en jävla massa upp till Örebro denna månad... å det är ju inte gratis precis... det blir som vanligt... "Pappa du..."

Å mitt i allt detta när jag väl fått ett extra jobb så jag kanske kan lyckas få rätt på ekonomi helvetet igen... ja då kan jag inte jobba för att jag fan aldrig är hemma.

Näää... mycket roliga saker som ska hända... men det känns inte kul i alla fall... bara måsten. å det känns inte alls bra, sånt här ska vara roligt å något man ser fram emot. Just nu vill jag bara sätta mig ner å böla i ett hörn såååå stressad jag är.

Jag vet inte, kanske skita i nästa helg... å kanske jul också... så går tankarna just nu i alla fall...

Fan jag känner mig förbannad som fan... är det för allt detta??? Vet inte... jävla helvete !!!

Inga kommentarer: