onsdag 26 november 2008

Dagen D...

Får man vara lite ego å säga att " JAG VILL OCKSÅ VARA MED I BLOGG SM"... jag tänker i alla fall vara ego å ropa ut det !!! http://www.rixfm.se/

Ok, nu har jag gjort det... nu till dagens viktigaste ämne...

Jag är stolt !! Jag har en underbar vän som idag har gjort DET...

Vi hade ju planerat att hon skulle komma ut i tidningen... alltså så alla på jobb kunde läsa om det å sedan bara kunna smälta det å sedan fälla en kommentar.

Idag så gick den planen i kras... men det gör inget för jag är sjukt stolt i alla fall... välkommen till den öppna flatvärlden... hihi

Å det blev både en kollega... som då visserligen tvingade fram det lite... å sedan så såg han även till att chefen fick reda på allt... alltså jag hade nog fan dött !!! Jag är så STOLT vän här så det är sanslöst !!!

Jag menar själv så fick jag ju allt serverat på silverfat då min dåvarande kollega hade med sin sambo på en fredag då vi var ute med jobb... först så fattade jag inte något alls... kanske var det en gammal kontorist eller så eftersom alla kände henne...

Men lite senare så bad min kollega att få prata med mig... å så berättade hon att det var hennes sambo å undrade om det var några problem för mig...

Men hallå... här lirar vi på samma planhalva ju, klart det inte är problem. Jag är ju skitglad att jag fick det upplägget... genast så visst jag ju att jag kunde lätt berätta min lilla "hemlighet" å så vipps så visste alla...

Jag hade det ju för jäkla bra alltså... kunde man ha mer flyt än så ?? Det är sjukt, detta är nu nästan 4 år sedan, tiden går så fort när man har roligt...

Inga kommentarer: