onsdag 26 november 2008

Idioter finns det gott om...

Alltså seriöst... det finns så gott om dumma människor där ute. Tack o lov så slipper man oftast att träffa dom å oftast så märker man dom inte heller...

Men idag så tog en kille hem priset...

Jag åkte på motorvägen... med övningsbilen kan ju tilläggas, alltså med logga på hela sidan... å så kör en volvo om mig... helt ok än så länge... sedan så börjar han sacka så jag kör ju förbi honom... när jag sedan ska gå in i högerfilen igen så pressar han allt han har så jag fan inte kommer in... valet stod då mellan att gasa lite extra över hastighetsbegränsningen eller släppa... jag valde att gasa !!! Kanske inte rätt val när man nu ser på det i efterhand...

Men i alla fall... killen blir skitsur när jag går in framför honom å börjar gå om mig igen... å sedan lägger han sig jämnsides å viftar som en jävla tok inne i bilen... telefon i ena handen hade han också så han vinglar ju som fan... brevid honom vill ju inte jag ligga... så jag släpper... tänk jag lärde mig något av mitt första beslut... men då släpper han också... å jag ökar igen... å han ökar så klart... han bara ska ligga där brevid mig å vifta, inte fan vet jag vad han vill men jag tror han blev sur för att jag körde om han... enda jag kan tänka mig...

Sedan kom en avfart.... den tog jag... ville ju inte ligga där med den idioten...

Man kan ju ifrågasätta hur han tänker när han håller på så med en trafiklärare... jag har nog koll på vad jag gör i alla fall...

Nää... idiot var det ja !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Man undrar ju vad folk håller på med...........

Kram.