fredag 7 november 2008

Känns som världen är upp å ner...

Idag känns det sjukt konstigt...

Visst jag är trött som fan !!! Kom ju inte i säng förns typ 2 i natt... å så ringde den där förbannade klockan igen vid 6... Jag hatar att gå upp...

Inte jättesmart men jag stängde av klockan... somnade om... mmmm så skönt !!!

Ända tills jag vaknar igen, tittar till på klockan... 6:55... SHIT !!! 7:00 ska jag vara på Vianor å byta däck...

Slängde på mig lite kläder, drog på en keps... bråkade lite med det där jävla alkolåset vi har i övningsbilarna å sedan blev det RALLY ner till Vianor...

Ok, chefen ringde typ 7:05 när jag kom indragande med skrikande däck på planen utanför Vianor... lite sen kan ju alla vara, eller hur....

Jag är lite impad över hur jäkla snabbt jag tog mig från sängen å dit... lite rekord tror jag...

Annars så går ju tankarna på högvarv... jävla skit det här... men men, sånnt är livet.

Kom hem idag, satte mig framför datorn... å nu sitter jag här fortfarande, efter 5 timmar !!!

Jag är så jävla oeffektiv så det står härliga till... här står dammsugaren å bara väntar på att bli använd... å listorna till ABF var tråkiga att skriva... å tvätten lägger inte in sig själv i skåpen heller... Jävla skitdag...

Å det sjuka är att jag bara går å väntar på en sak.... ahhhh!!!

Å JA Frida... det är ju saker ni inte får veta.... men vi tar det när jag kommer... du får allt vara lite nyfiken... hihi

Behöver semester... från livet känns det som.... konstig känsla... som om jag står på plan mark men ändå så är allt upp å ner å jag känner inte igen mig... lite lätt förvirrad kanske ???

Jävla HÖST... är det den vanliga höst deppen som har kommit nu eller ??

Det konstiga är att jag har fått reda på HEMLIGHETEN... alltså den primära hemligheten... tror jag måste börja gå efter den... men jag tror att jag har mål som den inte fungerar på... tyvärr...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Ok..hihi... vi får snart veta ändå du vet ju hur det brukar sluta... ;) Så här sitter vi nu... och bara väntar på att få veta mer. hihi :D

(Men kom ihåg att det här är internet och vem som helst kan läsa du vet....)

KRAM