söndag 16 november 2008

Jag ser fram emot veckan...

Tro det eller ej. Denna vecka ser jag fram emot... men jag hoppas också att den rullar på ganska snabbt med ett litet undantag på onsdag.

Onsdag kommer jag nämligen att få åka iväg till Skånetrafiken på utbildning på kvällen. Det är någon speciell utbildning så man ska få en speciell behörighet för att köra färdtjänst.

Det känns ju kul som bara den... å jag menar att bara efter att ha kört en helg så sattsar dom ändå en del på mig... Det bådar ju gott inför framtiden.

Just nu tycker jag ju det är kul som fan att köra... å det skadar ju inte att man får in lite extra i kassan...

Värsta sköna bruden jag jobbar med... Igår natt så var det bara vi på slutet... Å hon är ju galen... När jag hade stammisarna, som hon då också kört en hel del... så ringer hon... vi har ju då handsfree så alla i bilen hör... å då är hon på Ättekulla för att gå på dass... Å hon är då inte blyg... hihi... "Minsta kissblåsan i taxi världen...." *asg*

Nää... det ska bli kul att dra på utbildning på onsdag tillsammans med henne å troligen en eller två till från Taxi tjänst. Jag menar det kan inte bli annat än roligt med en sådan brud...

Undrar vad chefen... alltså Ronnie på trafikskolan säger om att jag kör taxi också... Eller han ska ju skita i det... men det kan ju hända att jag kommer lite trött måndag morgon...

Vi kan ju tillägga att båda mina bossar är typ släkt... den familjen slipper man då inte... hihi

Idag så har det varit en tung dag... först nu så har jag varit på dansen. Å vi kollar på att lägga ner föreningen... vi får se men det lutar ju mot det. Bättre att gå till andra å stärka dom klubbarna. Vi är ju trotts allt 3 föreningar inne i Helsingborg... Men vi får som sagt se...

Sedan så ringde ju mamma i morse... typ 11... jag var ju då inte pigg... men då kom det tråkiga beskedet att farfar gått bort... Det sjuka är att det ändå kändes väntat. Tror att jag ställt in mig på att dom skulle ringa nu ett bra tag... Sist jag var uppe i Örebro så var han ju så dålig. Nu har han varit bättre imellan... men det har ju inte jag märkt av. Så jag vet liksom inte hur jag ska känna. Just nu känns det helt ok. Men jag har ju också en hel del distans upp till det... kanske kommer kännas annat när jag kommer upp till Örebro.

Näää... nu är klockan snart 19... jag ska nog hoppa in i en dusch å sedan gå å lägga mig. Tror det behövs liksom, så jag kan ta mig upp i morgonbitti...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Skickar en bamsekraam till dig!