onsdag 19 november 2008

Utbildning...

Alltså ikväll har jag kännt mig så sjukt okunnig. Jag har varit på utbilding... Förarcertifiering för Serviceresor.... oj så fint det låter... hihi

Men shit alltså... ALLA utom jag å en till har kört dessa serviceresor... alltså färdtjänst tidigare... å dom hade ju lite koll på läget.. hoppas jag i alla fall...

Men så kommer då jag... jag som hade fullt sjå med att hålla koll på taxametern förra helgen, om det skulle betalas kontant eller med kort och hur fan man nu slog in det...

Nu helt plötsligt så ska man ha koll på egenavgifter... å så ska det rapporteras in när man har kört resan å om man är i tid eller om man är sen... å mitt i allt så är det ju samresor med flera personer i samma... Å så ska man slå in massa ID OK, å siffror å skit.... Hallå jag fatta NADA !!!

Å sedan alla jävla förkortningar... HND.... gissa vad det är ni.... det är ju såklart en Ledarhund... fatta ju jag med... Eller inte... Gissa på ni bara: SHJ, HIH, BÄR, XTR, FÄL, SKR, BBS, EJP, EJS, PLA, BEN, FRA, FSÄ, GÅ2, BAK, OMV och så då Exclusive group.... Allt är klockrent... Ehhh, vänta ska bara tänka en kvart så kanske jag kan tolka dessa...

Å sedan dom två "nissarna" från Skånetrafiken som höll i det. Det var ju inga pedagogiska genier direkt... På med en PP-presentation å så läser vi vad det står på skärmen... HALLÅ !!!

Å eftersom alla (i stort sett) hade kört tidigare... så var det ju mest diskussioner om hur dom gjorde med sina taxametrar... å så fanns det tydligen olika... med olika namn... sånnt som jag hade stenkoll på såklart... å sedan hur dom hade kontakt med trafikledningen å varför tiderna låg som dom låg osv... Hallå vad hade jag å komma med... jag kände ju att jag inte ens visste vad jag skulle fråga om...

Alltså seriöst.... tror att det gick så sjukt dåligt... fick ju ett jäkla PROV också... det hade jag ju inte räknat med direkt... Trodde ju att chefen skämtade när han sa att det skulle komma... jag ska fan ta allt å alla på allvar i framtiden...

Åhhh... det värsta är ju... det är inte jag som får reda på om det gått bra eller inte... det går direkt till chefen... FAN !!! Jag vill inte !!! Hihi...

Inga kommentarer: