lördag 8 november 2008

West Coast Swing...

Så har jag varit på kurs... Vi skulle lära oss West Coast Swing av Arild Lekander... Jag ska försöka lära mig att föra...

Efter 4 timmar så kan jag säga att huvudet var full proppat... det fick inte plats mycket mer då... Förvirrad kan man nog kalla det när jag stod där å skulle hålla koll båda på vad jag gjorde och så föra en annan också...

Nu gäller det att öva in stegen så de sitter på rutin... ska ju inte behöva tänka "gå gå trippel trippel" hela tiden.. hihi.

Det har varit kul som fan och tiden bara sprang iväg... men nu skulle man ju vilja smälta detta å sedan bara typ öva lite ett par gånger...

Det värsta som jag tyckte var att det finns olika kombinationer man gör... å dansar man så är det upp till mig som för att välja å komma ihåg dessa... hallå det är inte bra när man har beslutsångest.. hihi. Kan ju inte stanna mitt i allt å fundera, hmmm nu gör vi detta... hihi

Men men... det var kul å jag hoppas jag kan lära mig att sätta detta så jag kan våga dra tag i någon ut på dansgolvet... just nu så känns det ju inte så... men det är ju kanske för att det blivit lite korvstoppning... hihi

Näää... nu ska jag vila mina fötter å fixa lite käk...

Positivt idag är att humöret har kommit upp sig lite... kan ju vara för att det bara har varit helt underbart goooa töser med idag !!!

1 kommentar:

Unknown sa...

känner igen det där med beslutsångest, inte alltid lyckat när man ska vara den som för, oavsett situation. Hittade din blogg via qx förreste...