söndag 16 november 2008

Fortsatt trött...

Kan man vara annat när man slutar jobba klockan 5:30 på natten ??

Körde ju då taxi i natt igen. Det går skitbra, å kul är det också.

Roligt för vi har en massa "stammisar" som åker en hel del å på två nätter så har jag lärt mig en hel del... Första körningen var det "nya chaffisen", andra körningen så var jag "Åsa"... tredje körningen så var jag "bruden"... å fjärde körningen så var jag "bäst"... hihi.... Så jäkla sköna!!!

Jag kan ju erkänna att jag kanske inte är som alla andra taxichaffisar... Var ute i natt i Domsten vi kvart i fem... på vägen in så poppades det på hög volym i bilen... bara det liksom. Ett gäng på 4 små ungdomar som ville hem till Helsingborg...

Jag trodde ju att jag kunde Helsingborg... men nu ska jag kunna gatunamnen också... men jag tror nog att det går bra. Känner jag inte till det så visar kunden eller så kör jag på GPS... så det kan liksom inte bli fel.

Men jag är lite stolt nu... Håkan Lundbergsgatan den kan jag.... där är det stammisar... å så Larmvägen har jag också varit en hel del på... Så om jag fortsätter så här å tar ett par gator varje helg så har jag nog koll på Helsingborg om en 2-3 år... hihi

Näää... nu ska jag ta å gå upp... dax att göra det klockan 13 liksom.... sedan ska jag dra ner till dansen via MAX... för jag är hungrig å pallar inte göra något....

Inga kommentarer: