onsdag 12 november 2008

Snabb blogging idag igen...

Som vanligt så är jag inte så tidig med att blogga... men men

Jag tar en snabb sammanfattninga av dagen... hihi

Jag har pratat med Niklas på Taxi tjänst å ska dit på fredag å snacka om att börja där på kvällar å helger...

Sedan så har jag så klart jobbat som en lite tok... trött man är på skiten...

Sedan så var jag å Emma på chokladprovning... det var trevligt... men jag är inte så överdrivet imponerad... Å när man sedan hade fritt att äta hur mycket man ville... då var man så sjukt trött på choklad så man ville inte trycka ner mer... urk !!! Jag tror mest jag blev avskräckt... hihi

Sedan mötte vi upp Nicoletta på Mezo... trevligt.... varför slutar våra träffar alltid med att jag skrattar så tårarna sprutar ?

Efter det så blev det en lite tur i bilen...

Jag fick köra "kanon" bilen idag... så jäkla skön... å vilket drag.

Älskar fart... hur fan kan jag ha det jobbet jag har...

Näää... imorgon halkbana så nu måste jag sova....

Bara imorgon kvar... sedan HELG !!!

Inga kommentarer: