söndag 9 november 2008

Söndag...

Jag fattar inte varför söndagar är så sega....

Ok, jag erkänner, igår kväll blev det så där sjukt sent även om jag skulle ha lagt mig i tid... Emma kom över å vi kollade på film å sedan la vi in lite av de snygga bilderna vi tog när vi var i Malmö... Hon måste ju ha lite å "flasha" med... hi hi

Idag söndag... upp tidigt som fan för att tvätta... det är ju bara onödigt ont känns det som... kan man inte bara ha någon som tar hand om det... Eller bästa... bara fixa nya kläder hela tiden...

Jag är inne i en liten förändring vad gäller kläder... jag vill ha massa nytt... men det är ju det där med pengar liksom, det springer iväg... kanske får be chefen om löneök.... TROLIGT !!! *asg*

Jag skulle vilja ha en kappa... men det kommer ju inte bli denna månad... eller nästa... För jag vet ju att det kommer en liten fin faktura på mina bilder... å den vill jag ju inte direkt ha... men men... får försöka jobba lite extra just nu så det inte blir tomt i kassan direkt...

Jag kanske har ett litet extra jobb på G... inte för att det lockar så där överdrivet men skulle vara skönt att köra in lite extra pengar nu innan jul å så. Vill ju kunna köpa lite klappar...

Just nu känns det ju tungt på jobb också... på tisdag börjar mörkerkörningen... det är fan idioti... fatta själv, ut å köra med en person utan körkort i mörker på ladsväg å dessutom göra en jäkla massa omkörnigar... det är liksom att utmana ödet !!!

Näää... nu ska jag ta å skriva klart listorna till ABF så jag kan ha med dom ner till dansen senare vid 2 tiden... Å så borde jag käka något också...

Jag skulle kunna tänka mig att det kommer ett till inlägg lite senare i dag/kväll... känns ändå som om jag har hundra saker att berätta... Ni får vara nyfikna tills dess...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Oj! Vi har inte haft våra datorer på på flera dagar.... det märks!!!!!!

Snygg kappa förresten...nu börjar det likna Fridas klädstil.. du för göra som er mamma... kolla igenom Fridas garderob och se om det finns något att ha.

KRAM.