tisdag 4 november 2008

Trött...

Jag vet att jag får skylla mig själv... men jag har ju så sjukt mycket jag vill hinna med.

Har blivit väldigt sena kvällar denna vecka... nästan alltid efter midnatt... å så upp vid 6 ... ZZZ !!!

Jag hatar verkligen att gå upp... spelar ju inte någon roll när klockan ringer så är jag trött... om det så är 6 eller 10... spelar ingen roll...

Jag har ju blivit beroende av i-net... jag bara måste blogga, å jag bara måste kolla QX...

Tycker det är kul att det verkar vara mellan 15-20 personer som varje dag läser denna blogg... Tack för att ni valt att titta in hos mig !!! Hoppas att jag kan intressera er lite...

Åhh... varför räcker inte tiden till ?? Jag tycker bara jag hinner jobba... sedan är det hem fixa käk å blogga lite... sedan är det dax att nanna... hur ska man hinna med att klämma in alla andra roliga saker man vill hinna med.

Visst så har jag denna vecka hunnit med att träffa Nicoletta varje kväll... men jag vet inte om det vad som gör att hon kommer... om det är för att mig "bästaste vännen" eller för datorns skull... hihi (SKOJA !!!)

Näää, stackarn har fått datakrach... fy fasiken !!! Å nu när vi båda letar med blåslampa på nätet... hihi. Det är inte alltid så lätt...

Ser fram emot helgen då vi ska till Höganäs på kurs i West Coast Swing med Aril Lekander... Det ska bli kul som fasiken !!! Å hela gänget ska vara med... kul kul kul....

Näää... kanske sova lite... eller ska man vänta med det tills man blir gammal å inte har så fullt upp...

Nu är det bara en månad kvar till Örebro... Då ska jag upp å gosa med "snyggingen" Ludde !!! Fan vad jag saknar den lilla killen... Han är faster stora STOLTHET !!! Skryter ju dagligen.. hihi

Ludde, Fasters lilla snygging !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Va kul nu har jag hittat din blogg oxå... Kram

Fam. Ritzén Norman sa...

Åhhhhh vad gulligt!
Men kortet är ju urgammalt... du måste ta med dig kameran när du kommer så du får uppdatera med några nya kort!

Kul att du kommer hit snart. Synd att det vara är för en helg dock.

KRAM.