söndag 30 november 2008

Trött... fan vad jag tjatar...

Hur många rubriker börjar med "trött"... hmm jag ska försöka sluta tjata...

Men nu ska jag försöka sova lite. Ska ju upp vid 6 imorgon... det är ju typ när jag har slutat på natten nu i helgen... det gäller att lägga om dygnet.

Men jag tycker att det är värt det. Kul som fan å köra ju.

Nästa helg blir det ju Örebro å bröllop för kusin vitamin... sedan glider jag bara in på söndagen på julbord med taxi-tjänst... vaddå jobba, jag ser ju till å vara med på det glassiga... hihi

Helgen därpå så blir det upp till Örebro igen... men då bara från torsdag kväll till på lördag... för tanken är att jag ska köra på lördag natten där igen... gäller ju att klämma in så mycket körning som möjligt.

Sedan blir det ju jul... då kör jag i alla fall juldagen å framåt hoppas jag på. Det beror ju klart på om jag får någon körning. Men det bestämmer ju "the boss"... det lät lite så idag när vi snackade.

Näää... sova var det... go natt !!!

1 kommentar:

Mjp sa...

Tjena Tjena snäckan ;)

Det vaa laa kul att see dig i jobbebilen idag :)

Ja vet! Man får ju inte gå som vi gjorde... men vi hade lite brottom hihi :)

Hoppas att vi snart ssses igen ;)
Kramiga Kramisar