tisdag 11 november 2008

Jag överlevde...

Så har man äntligen klarat av den där jävla mörkerkörningen... Jag hatar det verkligen. Men men... får ju se det positivt... bara typ 3 månader kvar... AAAGGGGRRRHHH !!!

Idag så körde vi våran lilla vanliga runda. Det var jag å Anna som tog följe. Jag menar då slipper vi ju dom där hettsiga killarna... hihi. Jag hade med mig två lite så där försiktiga brudar... å det kändes bra som fan. Tog inga onödiga risker tyckte jag... visst så fick jag pressa på lite i början... men sedan tyckte jag det flöt på.

Men jag fick fan HJÄRTINFARKT precis på slutet då Anna gjorde en omkörning av oss.... å så kommer det ett krön.. å där dyker det klart upp en bil... å det kändes som en evighet innan dom avbröt... å det blev så där läskigt nära... USCH !! Min stackars elev hade skakande ben i en kvart efter det.. hihi

Åhhh jag känner att mitt humör är i botten vad gäller jobb...

Idag så kom det helt plötsligt in två sovmornar nästa vecka, för att vi har mörkerkörning. Det är ju bara den detaljen att jag inte har någon övertid alls nästa vecka... är det inte vettigt att dom ligger ihop med mörkerkörningen så man slipper jobba som idag 7 -20 ???

Näää... det vill jag fan inte ha, då tar jag det hellre i övertid. Det ger ju något... två sovmornar kommer ju bara försvinna... jag är ju fan lika morgontrött om jag börjar 9 som vid 7... så spela roll.

Det jag blir mest trött på är att man fan får hålla koll som fan på schemat. För inte är det en förfrågan man får utan helt plötsligt är det bara ändrat. Men men... nu har jag dragit ut schema för hela året så det kommer att bli ett jävla liv om det ändras en massa utan att fråga först... Jag har tröttnat...

Gud så positiv jag känner mig till jobb nu... det ju helt underbart !!!

Inga kommentarer: