torsdag 13 november 2008

Äntligen...

Så är äntligen denna vecka slut... för jag är ledig imogon.... å jag ska ha en LÅNG sovmorgon....

Idag... så försov jag mig... igen. Det börjar bli lite ofta nu.... ops !!!

Vaknade till liv 6:45.... det hade ju varit lugnt om jag skulle börja som vanligt 7:25... men så klart inte... idag skulle jag till halkbanan så skulle vara på jobb 6:50... eller vi ska gärna åka från skolan då... oj då, kanske inte meningen att mina 4 små elever ska behöva vänta på mig...

Men jag kan ju säga att när jag vaknade så var det bara hoppa upp, dra på kläderna i farten ut till badrummet... dra ett par tag på gaddarna och sedan ut genom dörren... sprang till bilen å var glad att jag hade automataren som det inte finns något alkolås i... körde inte helt lagligt till skolan å kom in där 6:57... pip.... Det var fan bra jobbat.... hihi

Näää... jag måste verkligen ta tag i detta. Till å börja med så ska jag ju gå å lägga mig i tid.... sedan så ska jag ju se till att gå upp ner klockan ringer.... å så borde jag gå till jobbet på morgonen....

Sååå, får vi se om jag lyckas med det nästa vecka....

Åhhh, är lite nervös för imorgon... då blir det anställningsintervjuv klockan 13... hoppas jag får komma igång direkt. Vill ju bara ut å köra... hihi

Sedan så har det hänt en kul grej.

Nästa helg, fredag tom söndag så blir det Stockholm. Vi är inbjudna till en HBT Nätverksträff genom facket. Det blir jag å Nicoletta som dra upp till elstockholmo.... Ska bli skitkul !!!

Flyger från Ängelholm till Arlanda på fredag kväll... å är uppe 20:30.. sedan blir det ju in till hotellet... å sedan får vi se om vi gör Stockholm... hihi.... Sedan börjar vi 11 på lördagen med lunch och håller på hela dagen å på kvällen är det gemensam middag... kan man gissa att det blir gayklubb på kvällen där eller... hihi... å sedan så kör vi lite på söndagen också, typ till 13... å sedan har vi ett par timmar i Stockholm för planet går inte förns 17...

Jag ser fram emot det som fan. Kanske man har tur å träffar på någon snygging... hihi

Näää... nu ska jag sova... trött idag. Konstigt....

Inga kommentarer: