söndag 30 november 2008

Jobb helg...

Alltså vad säger man till grannen när man möter honom klockan 7 på morgonen i trappen... är det go morgon eller är det go natt som gäller... för jag ska ju hem å sova... hihi

Har jobbat på taxin denna helg å kört en jäkla massa. Inatt jobbade jag fram till 6 å sedan iväg å tvättade bil... tänkte jag får fixa lite så den som kommer efter har en ren å fin lite Caddy... hemma vid 7... å sedan var jag pigg som fan så jag kunde ju inte sova... så tror jag la mig vid 8... å nu ringde mobilen vid 12.30... ja ja... sova kan man göra när man blir gammal... hoppas jag i alla fall...

Åhhh... i natt så testade jag lilla Caddyn... i nerförs backe på motorvägen så kunde lilla bettan trycka upp i 160... men jävlar vad det varvade... hihi

Hade ju varit uppe i Örkeljunga... så det var ju lite tråkigt på vägen hem...

Men seriöst, vem fan tar taxi till Örekljunga?? eller ja, det var en stammis som jag tidigare på kvällen hämtat i Viken... hon har lite special pris... hon åker ju en del... Jag fick in 800 på henne inatt så jag tackar å bugar. Trevlig är hon ju, bjöd på kaffe på Statoil innan resan till Örkeljunga... Det satt inte helt fel klockan 3 på natten...

Men vi hade en jäkligt lugn natt med tanke på att det var lönehelg... Inte alls mycket på växeln... Plockade mest upp folk på knutan... Men jag hade som vanligt lite flyt. Fick då lite körningar till Höganäs, till Laröd å så då som sagt till Viken och till Örkeljunga... Det gjorde min kväll !!! Jag har ju inget krav på att köra in en massa men det ger ju mig mer... Det gillar vi !!!

Nä, nu ska jag gå upp... eller alltså hoppa in i duschen så jag kan åka iväg... Idag så blir det adventsfika i Klippan å sedan hem tidigt som fan för att sova... måste ju komma i säng så jag kommer upp klockan 6 imorgon bitti... Snacka om att vända på dygnet... hihi

Go natt, go morgon eller go middag, va fan man nu säger...

1 kommentar:

Mjp sa...

Snäckan ;)
Du e laa för go du :) Hoppas att allt e bra med dig o att vi snart hörs o ses igen...

Kramisar Kramar :)