onsdag 5 november 2008

Klart man ska blogga idag också...

Kan ju inte svika alla mina läsare... fan det bara ökar !!! Kul som bara den tycker jag....

Idag har det varit en SEG dag... har ju en tendens till att alltid sitta å skriva blogg hela nätterna... så när jag ska upp klockan 6 på morgonen så är det lite segt... hihi

Men så idag så började allt lite segt... första lektionen så skulle jag sitta med i baksätet. Vi har en praktikant som vi åker med lite då och då för att ge lite feedback.... men shit vad segt det är... inget att göra liksom...

Eller jo... jag ska ju klart kritisera... även om jag ibland kan känna mig lite grym å elak så är jag ju alltid ärlig... tror och hoppas att det uppskattas. Jag skriver ned allt jag kan anmärka på... Stackarn !!! hihi...

Jag skulle säkert också få en massa anmärkningar om någon åkte med mig... men jag är ju så sjukt kaxig när det gäller mitt jobb... Jag vet att jag är bra... å framför allt.... mina elever är nöjda som fan !!!

Åhhh... måste ju bara berätta... idag...

Stackars Martin !!! Han blev påkörd bakifrån... det är ju en jävla risk i detta yrke. Hoppas att han inte får problem med nacken som jag fått...

Det var i Väla rondellen.... en idiot tant kom bakifrån... Martin å hans elev hade stannat för två bilar som var i rondellen å hade stått still i säkert 10 sekunder... så kommer hon å kör rakt in i dom... Hallå ja !!! Å det mest spännande var... å att hon säger det bara... hon hade "nyligen" opererats för gråstarr så hon såg inte så bra... HALLÅ !!! Hur låter det liksom !!! Vi vet ju inte vad nyligen är... men det finns ju en regel som säger att har du tex förlorat viss del av synen på ett öga så får du inte köra på 6 månader... är nyligen inom den gränsen ???

Ja ja... lilla mörkgråa bilen blev intryckt lite är bak... men som tur va så kunde vi köra den direkt till Ängelholm så dom får fixa den DIREKT... Hoppas det går fort !!!

Näää... undrar om jag ska ta ett ryck å diska lite... jag borde verkligen det... men det är mycket man borde... jag borde städa också... men men...

Åhhh... nu kom jag ju på att jag måste skriva klart medlemslistorna till ABF också... å så ska jag bokföra all ekonomi... Fy vad tråkigt... Till nästa år så MÅSTE vi få in en kassör !!! Jag pallar inte ha hand om allt... jag är ju ansvarig för hela jävla skiten...

Saknar egentligen att bara kunna gå ner å dansa å ha kul... å slippa bry sig om allt runt omkring...

Ja ja... lite negativ idag känner jag... tur att det snart är helg igen så man kan få ladda upp lite å koppla på den positiva sidan... hihi

Inga kommentarer: