tisdag 25 november 2008

Tid... finns det lite extra någonstans ???

Alltså det är så sjukt. Jag har för lite tid... å jag har ju tackat ja till att jobba å fixa massa saker nu som gör att jag har ännu mindre tid.

Kan ju bara titta på denna helgens början...

Fredag så ska vi ha julskyltning på jobb. Vi brukar alltid ha en liten fest å äta julmat å dricka lite å sedan pynta på jobb. Å då är ju klart mitt uppdrag att göra jansons frestelse...

Så på fredag så jobbar jag först 7 till 12... sedan är det bara hem å göra janson... å sedan ska jag vara tillbaka på trafikskolan 17... men innan dess så ska jag troligen också hämta en taxi... för när jag sedan börjar tröttna på trafikskolan å alla andra börjar bli för fulla å odrägliga så drar jag iväg å börjar jobba igen... sedan kör jag taxi fram till 5 eller 6 på natten... det är ju lönehelg...

Sedan sover jag nog bort hela lördagen... å sedan är det dax att köra taxi på kvällen å natten igen. Tror nog att jag börjar vid 19... å kör då till 5 eller så länge det finns att göra...

Ehhh... söndag ska jag inte göra ett skit !!! hihi

Sedan gäller det ju att klämma in allt på veckorna... som idag.

Idag har jag jobbat 7 till 18... sedan fort som fan hem å slängde i lite tvätt... sedan iväg till ikea en snabb sväng... sedan hem igen å ladda om tvätten å nu sitter jag å laddar för att gå ner i källaren å ta hand om tvätten igen. Ehhh... passar på att blogga lite medans jag hinner...

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du ringde aldrig tillbaka igår....
Gör det imorgon.
Vi hann ju inte prata klart.
KRAM!

Mjp sa...

Snäckan ;)

Tid! Vad är det... Glöm klockan! Ibland kan det bara vara skönt att slänga sig i bingen (sängen) o sova en stunnddd. ZZZZ! Gjorde så i eftermiddag efter Malmömässan idag... har tyvärr också huvudvärk, men det var en annan fema! Sedan fick jag tid! Jag bloggade och hann mee en massa andra saker...

Så enkelt o snabbt tips, ta bort några klockor... dom stressar!

Vi hörs o ses snart igen hoppas jag :)
Kramiga Kramisar Plunteman ;)