lördag 8 augusti 2009

Aj som fan...

Seriöst... nästa gång denna likbleka människan får för sig att lägga sig på standen... kan någon snälla stoppa det hela.

Nu är jag Frida evigt tacksam för att jag fick en after sun när jag var i Örebro senast. Den är väldigt välanvänd nu... frågan är bara hur mycket den hjälper mot lättare brännskador???

Ryggen är röd som fan å lyser värre än värsta stopljuset... å att ha kläder på sig känns som värsta plågan... kan man få gå topless denna helgen ???

Tänker bara på hur jävlig plågan kommer bli imorgon då vi ska spela match... då en sportBH ska på... nä nä, det är ju inget jag ser fram emot kan jag ju inte påstå... kommer nog inte kännas alls... håller tummarna för att värsta smärtan kommer lägga sig tills dess... ska bada lite lätt i after sun nu fram tills dess...

Varför i helvete kunde jag inte fatta å ligga på rygg lite mera än vad jag gjorde... vad var det som var så intressant i sanden som gjorde att jag tvunget skulle ligga å kolla ner i den hela tiden???

Å för alla som har tjatat om solskyddsfaktor... JA, jag hade det men det hjälpte ju fan inte... 15 körde jag på men va fan gjorde det...

Näää... ska nu plåga på mig lite kläder å ge mig iväg mot en natt i taxin... har hunnit bli lite peppad så det känns bra !!! Hoppas det blir massor att göra... ska köra som en spoling å håva in en jävla massa dricks... det är jag å bästaste bruden som ska äga gatorna i natt !!! hihi

Inga kommentarer: