fredag 14 augusti 2009

Helt onödig lista...

Snott detta helt "hemligt" från Karin...

DIG SJÄLV

Vad heter du?
-Åsa
Hur gammal är du?
-Oj... snart 27 jäkla år... det går fort !!!
Vart är du född?
-Örebro
Vad heter din mamma?
-Maj-Gun
Vad heter din pappa?
-Bertil
Har du några syskon?
-Storebror Micke

SENASTE GÅNGEN

Du rökte?
-Minns ej... brukar ju vara när sinnet inte är i sina fulla bruk... eller under jobbiga taxi-nätter.
Du snusade?
-Aldrig... luktar ju urk
Färgade håret?
-Blonderad som fan någon gång under v.32
Du grät?
-Igår, förbannad som fan över den där jävla chefen
Tränade?
-Idag... fotbollsträning
Solade solarium?
-I början på sommaren någon gång
Skällde på någon?
-Igår på alla... kasst humör... stackars elever...
Var utomlands?
-Första veckan detta år... Gran Canaria med bror me familj.
Du duschade?
-Efter träningen ikväll...
Köpte nya kläder?
-Någon månad... t-tröja med cool logga ;-)
Åkte buss?
-Det händer ju typ ALDRIG... hur gör man???
Åkte taxi?
-Körde taxi förra lördagen... åkte gjorde jag nog helgen innan det...
Åkte tåg?
-Minns ej, men typ i våras någon gång... upp till Örebro...
Smsade någon?
-Nyligen till Jessica...
Ringde någon?
-Efter smsét till Jessica igen...
Camade med ngn?
-Äger inte någon cam... å kommer aldrig göra heller...

HAR DU NÅGONSIN

Hoppat studsmatta?
-Självklart... synd att jag inte kan ha en JÄTTE i mitt vardagsrum...
Ätit fiskbullar?
-Det var förra söndagen och i matlådan på måndagen... mmm !!!
Tagit kort på dig själv?
-Japp... i bilen typ hundra gånger... så snygg så...
Skrattat så du började gråta?
-Japp i måndags kväll/natt... med Emma å Nicoletta...
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad?
-Klart...
Sovit mer än 10 st i ett tält?
-Nej, nej... tält är inte min grej liksom...
Badat mitt i natten?
-Japp... senast i måndags... näck ;-)
Åkt berg och dalbana och spytt efter det?
-Spytt nä... men åka ja tack !!! Om och om igen...
Spytt för att du var full?
-Så full har jag aldrig varit... tack o lov...
Trillat när du åkt skidor?
-Ja, längdåkninig på ett plant gärde... å gissa vem som ligger ner... ge mig ett par slalom skidor istället...
Gråtit till en bok?
-Det har hänt... men sällsynt att jag läser...
Varit rädd för tomten?
-Är... livrädd...
Har du sjungit kareoke?
-Klart... å inte lät det bra...
Fastnat med tungan på en lyktstolpe?
-Nä... men på ett trappräcke... hihi

Inga kommentarer: