söndag 2 augusti 2009

Eskilscupen... Pojkar 10...

Så har jag varit iväg i solskenet å kollat på lite fotboll... Det blev våra egna Bjuvstorpare i P10 gruppen som jag åkte iväg till... Dom spelade kvartsfinal mot Hittarp å vann med 2-0... Riktigt duktiga killar... så kul att kolla på !!!

Lite samling på peppning från ledarna...

I full fart...

Bjuvstorps kanon målis i full koncentration...

Jag tyckte det var lite sött att Hittarps sponsorer var MAMMORNA... coolt !!!

Koncentrerade på bollen...

Tackar för en god match...
Nu väntar en semifinal mot Bara GIF... Jag håller alla tummar jag har för killarna å hoppas dom tar hem segern å en pokal till Bjuvstorp !!!
Fan det är ju helt underbart med fotboll... detta är fotboll i sitt esse... 663 lag och 1947 matcher under torsdag till söndag i Helsingborg. Kan det bli så mycket bättre???
Nu längar man ju bara till vi i Bjuvstorps damlag drar igång våra matcher igen... men det dröjer inte länge. Nästa helg den 9:e Augusti spelar vi mot Glömslöv borta... det blir en tuff match men vi ska ge allt å lite till !!!

Inga kommentarer: