söndag 23 augusti 2009

Lugn dag...

Japp idag blir det inte många knop... jag ska försöka vila mitt huvud som envisas med att ge mig migrän hela tiden nu... Så fruktansvärt jobbigt !!! Men borde kanske tagga ner lite på jobb å så... men där jag vill ta bort tid där går det inte osv...

Var ju lite tokig på chefen i fredags igen... Helt jävla plötsligt så hade det kommit in en teori-lektion på mig på torsdag... den satt inte där innan... eftersom jag har lärt mig hur det där jävla stället fungerar så drar jag ju ut mitt schema på papper lite då och då... för det ändras ju hej villt...

Ja i alla fall, så hade denna lektion lagts till å eftersom tisdagar och torsdagar är HELIGA för mig med fotboll så finns det ju inte... å speciellt inte på torsdag då vi ska spela match... så jag blev lite trött... sa till att jag inte kunde... å "nä, men det kan vi inte lösa, du är den enda som kan hålla lektionen." Dom kan FET glömma att jag håller den... hur dom löser det vet i fan. Men jag drar som en avlöning efter sista timmen i bilen...

Hade dom bemödat sig med att FRÅGA så kan jag överväga saken... men nu av ren princip så kan jag inte. Åhhh, palla detta... redan ont i magen för att jag ska upp i morgonbitti !!! Jag VILL INTE !!!

Näää... nu ska jag försöka släppa den där skiten...

Håller på med ett fotoalbum... å jag har kommit till nyår... hihi... sakta men säkert framåt... ska nog ta tag i det nu !!!

Inga kommentarer: