lördag 8 augusti 2009

Bara följa med...

Denna dagen har bara blitt lite så som den blivit... planerna har ändrats eftersom men det har blivit perfekt det med...

Kan ju börja med att säga att jag har varit på stranden idag med... så underbart !!! Samma gäng som igår, Jag, Linus och Jessica... Underbart !!!

Sedan så blev det en tur via Bjuv å lämnade Linus där... men eftersom de två kvarvarande brudarna var katastrofalt trötta så blev det att ge sig hem å sussa ett par timmar...

Planen var en ute kväll... red bull å jäger i massor och vifta på dom lurviga...

Men en kass nacke på stackars Jessica satte stop för det... blev en jäkla massa värktabletter å linnement för den bruden...

Men här blidde det en trevlig kväll ändå... satte på kaffet å Karin i taxi 16 kom förbi å fikade lite... eller ganska länge egentligen... blev lite dagande i soffan efter att hon inte mådde helt hundra... snackade lite drack kaffe gjorde vi i alla fall...

Var ju bara den lilla detaljen att hon jobbade... men ok, mår man inte bra så måste man ju vila upp sig... Killarna hade tydligen fått nog av växeln... tur för Karin att hon inte kunde ha växel i taxi 16... tänk att det ska en brud till att hålla den alltså... Ja ja, jag får nog ta tag i det imorgon... eller Jessica, om stackarn kan jobba !!!

Shit, kom precis på att jag inte har ätit något idag... bara frukost... lönt att göra något åt det nu !!! Får se till att lägga mig istället så jag vaknar utvilad så får jag ta en rejäl frukost imorgon istället... å så kanske jag hinner till stranden imorgon också innan jobb... kör ju taxi från typ 20-21 å fram till 06... innan dess hinner man ju mycket...

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!
Kolla in www.rejta.se så ska du se vilka fina omdömen vår trafikskola fått! Vi har tom fått ett klistermärke som talar om att vi är bäst rankade av trafikskolorna i stan, som Ronnie stolt satt upp i fönstret!

Nu ska jag bada!