onsdag 19 augusti 2009

Problem....

Big big problem !!!

Denna brud tål inte tidiga mornar...

Å jag skojar inte...

Igår blev jag hemma från jobb för att jag mådde så sjukt dåligt på morgonen... värsta migrän känningen... sjärnor framför ögonen...

Idag är det inte så jättemycket bättre... men jag har ju sagt att jag ska komma till jobb så det är ju bara att försöka... vi får ju se om det håller...

Vaknar så sjukt konstigt... känner direkt huvudvärk å när jag ska resa mig så kommer illamåendet... det är fan inte normalt !!!

Ska man kolla upp detta med läkare??? Ja NÄR FAN då... jobbar ju fan halvt ihjäl mig... å då räknar jag inte med taxi...

underbart skänt det är på helgerna... då tror jag att "mitt" dygn är rätt... mår så sjukt mycket bättre... å då jobbar jag i regel 11-12 timmar på en natt... borde vara tvärtom... men där är det ju bra tider... gör ALLT !!!

Näää... nu har jag varit uppe 1,5 timme bara för att komma igång å inte må så skit... hjälper fan inte !!! men dax att gå till jobb är det i alla fall... hoppas jag inte spyr i bilen de första lektionerna bara...

Inga kommentarer: