fredag 7 augusti 2009

Solen tittar fram igen...

Åhh det rä ju helt underbart... Jag har ju lyckats tajma mina semester veckor denna sommaren helt PERFEKT...

De två första var ju värmebölja som fan... v 26-27....

Å nu är det samma igen... visst började det lite kasst... men nu har sommaren kommit tillbaka.


Idag börjades dagen med att åka till stranden med Jessica och Linus... Alltid skönt att ha med en 9 åring som jag kan leka med... då är det ju inte bara jag som är lite rastlös å inte kan sitta stilla...

Nu i efterhand så kan jag bara säga... jag ser ut som en kräfta !!! hihi Hade solskyddsfaktor... men kanske inte så stark som jag borde... lite aj aj aj på ryggen måste jag säga... ops !!!

Sedan var det ju fotbollsträning på kvällen... som alltid helt underbart... Fan nu är det hårda bud, men såååå skönt !!!

Vi har ju seriepremiär på söndag... borta mot Glumslöv... å dom leder serien... underbart det vore att hålla nollan mot dom... å formen känns som om den bara går uppåt !!! Hade inte skadat med en veckas till träning innan match... men det är ju bara att göra det bästa.

Efter träningen så blev det tillbaka till Jessica och Linus... lite glass å film idag igen... har blitt väldigt sent två kvällar i rad nu... men det gäller väl att passa på när Linus har sommarlov, Jessica är ledig och jag har semester.... hur ofta händer det liksom ???

Ikväll så fick jag utöka mitt film register igen... nej jag hade inte sett Arn tempelriddaren... men nu har jag och jag måste ju erkänna att det inte är min typ av film... lite för lång... det var tunga ögonlock där några gånger... men jag tog mig igenom utan att somna...

Nu ska jag ta mig till sängen... får nog bli att sova på mage i natt... ryggen är som sagt lite för "stekt".... hihi

Inga kommentarer: