lördag 1 augusti 2009

Får skylla mig själv...

Åhhh huvudvärk... å ja det blev lite mycket jäger å lite mycket öl igår... men det var på något sätt välbehövligt...

Tur man har taxi säger jag bara !!!

Problemet blev ju dock i morse... jag skulle vara i Bjuv klockan 12 å plocka in en jäkla massa skit på en loppis. Det är sånt vi måste göra så vi får in lite pengar till föreningen... så boooring !!!

Men bästaste Jessica körde ut oss... för jag drog med Emma på det också eftersom vi alltid måste vara 3 personer där annars så får vi böta typ 2000...

Man får tacka å buga för att man har vänner som ställer upp !!! Tack töser !!!

Jessica verkar ha lite samma gen som mig... man måste ju i alla fall kolla när det säljs saker... å är det billigt så slår man ju till... så hon blev en hylla rikare...

Näää... nu ska jag lägga mig å dö en stund å soffan... får vi se om jag orkar ta mig ut å kolla lite fotboll senare... det är ju Eskilscupen å hela stan är full av lag... kul kul !!!

Inga kommentarer: