söndag 2 augusti 2009

Helt slut...

Att man kan bli så slut efter en dag med lite så där lagom tempo...

Som sagt så vara jag ju ute å kollade lite fotboll... Tog cykeln upp till Elineberg... inte för att det var så mycket luft kvar i däcken, å inte fungerar varken växlar eller bromsar som dom ska... kanske inte så konstigt att det kändes tungt dit upp...

Satt å kollade lite fotboll i solen... tror det blev en 3 matcher... härligt som fan !!! Sedan blev det hemmåt igen, via Preem på söder för att fylla lite luft i däcken...

Hem å fixade lite här hemma... sedan var det dax att skruva upp en hatthylla hos Jessica... å ja vi lyckades efter lite hjärngympa... men skam den som ger sig...

Efter det så var jag helt slut !!! Åkte hem vid 21 tror jag... å skulle kunnat somna i bilen kändes det som... men när jag sedan kom hem... ja gissa, pigg som en jävla mört !!!

Så nu sitter jag här framför datorn... fortfarande !!! Å inte har jag kommit i säng trotts att det var typ 3 timmar sedan jag kom hem... jag är ju fan helt hopplös !!! Nä, dax att tvinga sig in i sängen kanske...

Sov gott allesammans !!!

Imorgon är jag LEDIG !!! Hur bra känns inte det ??? Hade ju fan avlidit om jag skulle gå till jobb imorgon... nä nä... kan man inte ALLTID ha semester !!!

Inga kommentarer: