söndag 9 augusti 2009

Första serie matchen...

Så var första serie matchen avklarad... å vi åkte på en jävla förlust !!! Borta mot Glumslöv å det blev 9-0... fattar ni... 9-0 !!!

Trött som fan var jag... kom väl i säng vid halv 9 i morse... satte klockan på 14:45... å fan vad gott jag sov då... hade lätt kunnat sova många timmar till... Men en STOR red bull å med lite pepp från alla andra så var det ju bara att ta tag i eländet...

Men jag... sollet norman stod bara 1:a halvlek... efter 30 minuter så var jag så förbannad å la i stort sett av... då kändes det som "kom å fucking skjut mig"... ingenting fungerade... jag fick inte iväg insparkarna... jag kom fel i utrusningarna... å framför allt så la jag av mentalt... jag ville inte !!! Det tar på krafterna att skrika på sina medspelare att dom ska markera eller ställa sig i mur när dom inte gör det i alla fall... 6 jäkla mål på en halvlek... sjukt !!!

Jag ska absolut inte skylla ifrån mig... för alla kämpar som små tokar... men ibland måste jag få lite som jag vill bakifrån...

Turligt nog så hade vi med oss Zarah som också är målvakt... hon skulle vara med på bänken... å hon kommer att hata mig lite framöver har hon sagt... för det blev tydligen lite många öl igår kväll... å hon var inte inställd på att spela...

Men jag lyckades övertala henne i halvlek... fan vad jag är bra !!! Hihi...

Själv så var jag förbannad som fan... å in på plan ville jag ändå... ville ju fan kapa någon rätt av !!!

Synd att man är så fruktansvärt långsam... för hade jag hunnit ikapp så hade jag kapat flera...

Fick nöja mig med att glida omkull en i straffområdet... klockrent på boll så jag inte riskerade en straff... å lite ont fick hon också... hihi... skadeglädje på hög nivå här... å sedan lyckades jag sparka av hälarna på en uppe på deras planhalva... fick visserligen en frispark mot mig men va fan det var det värt!!!

Men fy fan vad det var jobbigt... tänk er... blir insatt på mitt/mitt... förvirrad som fan !!! Men springer fan överallt känns det som... spelade bara sista kvarten å det räckte för mig... men några fina bollar fick jag tag på å slog ut på ytorna för de andra att springa på... det gäller att få alla andra att jobba... hihi

Näää... eftersom jag även lyckades vricka till foten under min hela kvart jag var inne så ska jag nu fixa lite käk... dra på lite linnement å sätta foten i högläge... sedan är det go natt för mig !!!

Inga kommentarer: