tisdag 11 augusti 2009

Ryggen ramlar av...

Nu får jag igen för att jag glassade i solen onsdag och torsdag förra veckan... kan dra loss stora jävla bitar från ryggen... fjällar kan man säga JA !!!

Kanske inte blir bättre av att man drar på sig en sportBH som sitter å skaver över ryggen när man springer rundor å blir svett å dan...

Har alltså tränat idag... men det gick helt åt helvete...

Jag har varit helt krossad hela dagen... för lite sömn natten som var... det kan nog ha gjort sitt...

Trött som fan... å hungrig eftersom jag glömde matlådan på köksbänken i morse... jäkla skit !!! Men jag gav mig ut å skulle försöka träna i alla fall... började med att jag krampade i vaderna efter typ 1,5 varv av uppvärmningen...

Påminn mig om att jag inte ska spela ute... det är fan inte nyttigt för en så enormt "vältränad" person som jag... kan ju inte röra mig på en vecka.. eller kanske två...

Sedan så kände jag att orken var lika med NOLL... verkligen NOLL !!! Tack o lov så körde vi inte stenhårt idag... å det behövdes nog lite lungt för alla...

Men Patrik skällde lite på oss också... å det är väldigt välbefogat... vi flummsar lite väl mycket ibland... å det är ju inte riktigt bra.

Idag kan jag inte säga något... jag orkade inte som jag borde... men jag gjorde så gott jag kunde å det får duga... tekniken finns ju där men resten saknades idag...

Nää... nu ska jag nanna kudden... GO NATT !!!

Inga kommentarer: