tisdag 25 augusti 2009

GALEN...

Hade det varit tillåtet så hade jag gjort det...

Jag hade kört över å jag hade backat tillbaka å gjort det igen...

Just nu trycks det på mina alla trigger punkter... idag så gick jag fan i taket...

Så jag LÄNGTAR efter att sätta dit han så det blir så mycket problem som möjligt... åhhh det ska bli så underbart !!!

Hade en tanke om att göra detta smidigt... men nu väntar jag bara på rätta läget där det istället kommer att medföra KAOS !!!

Å jag kommer att njuta !!! Såååå mycket !!!

Nu ska vi skriva mail till facket också... massor med kul att ta upp med dom...

Men åhhh... kom på värsta bra idén... jag måste ju kolla om jag ska kräva ett kollektivavtal... för då måste det införas... extra strul... hihi !!!

Börjar känna att jag är riktigt intresserad av hur facket fungerar... jag vet i alla fall att facket HATAR trafikskolebranchen... När vi snackade om det när jag var i Sthlm sist så sa dom bara att det inte var någon som ville ta hand om det... för det var bara jobbiga små enskilda bolag med chefer som trodde dom kunde göra hur dom ville... men det gör det ju bara roligare att gröta runt i sikten... dom ska få veta att dom lever...

Hittade detta citat ur Arbetsmiljölagen:

"Det finns lagar och regler om hur vi ska ha det på våra arbetsplatser och om vad vi kan göra för att förebygga ohälsa. Arbetet ska anpassas till dig – inte tvärt om!"

Hallå ja... sedan när fungerar en sådan sak ?? Ska nog trycka upp massa fina exemplar med arbetsmiljölagen... tror jag har en idiot som behöver läsa denna...

Näää... nu ska jag sova så jag orkar upp till helvetet imorgon igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte svårt att säga upp sig om man inte trivs??!!??

Borde facket kunna svarat på....

Anonym sa...

Att posta sådant som du gör är däremot straffbart......