lördag 15 augusti 2009

Trodde jag ja...

Seriöst vad hände...

Har under väldigt lång tid nu hållt mig uppe på toppen... allt har varit bra... ja om vi bortser från jobb då... men känslomässigt...

Men idag vet i fan vad som hände... en film... massa tankar... å så var man nere i skiten igen...

Jag har inte släppt det... jag vet att jag borde men hur jävla lätt är det ?? Påminns... å jag är nog kanske dum som tillåter det men VA FAN !!!

Jag hoppas att det går lättare att klättra upp igen denna gång... på något sätt så känns det som om att har man gjort det tidigare så blir det lättare och lättare...

Kommer sluta med att jag är en fucking mästare !!! Så som jag åker som en jävla jojo...

Nä, bäst att stänga av känslorna helt... vara en iskall jävel å bara sköta mitt... ska jobba som fan på det nu... men jag har så sjukt svårt för det...

Får försöka...

Drar igång lite bra musik för detta å jobbar på...

http://www.youtube.com/watch?v=7NbhfD5wIU4

Inga kommentarer: