lördag 1 augusti 2009

Nu jäklar... igen...

Japp... nu känner jag att den där energin börjar komma tillbaka igen. Helt otroligt vad man kan bli nerkörd av att jobba... men det har ju iof sina anledningar. Detta kommer inte att hålla länge till...

Sista veckorna har det gått på sparlåga... det har varit med inställningen "nu är det bara 2 veckor kvar till ledigt... nu är det bara 1 vecka kvar" ... osv.

Frågan är ju bara hur det kommer att gå ner jag kommer tillbaka ?? Inget att se fram emot... får nog fan boka in en semester igen... Jag måste ju klart ha något !!!

Men idag så har jag varit effektiv... efter jag kom hem från loppis-helvetet så har jag hunnit diska upp disken sedan fan en hel vecka tillbaka... Har inte pallat förut i veckan...

Jag har lagat mat å gjort i alla falll 4 matlådor å lagt i frysen... det är ett litet projekt denna vecka... fylla upp ett jäkla förråd på matlådor. För jag hinner inte ställa mig å laga mat när jag jobbar både veckan å på helgen...

Senaste månaderna har det blivit VÄLDIGT mycket skräpmat... äta ute är inte så där hundra, speciellt när man bara har 45 min på sig också... lätt att det blir McDonalds, Max eller Burger King... jävligt varierande !!!

Näää, nu ska det bli ändring på det. Jag har gett mig fan på att inte äta sån mat på de 2 kommande månaderna... så Augusti och September är fria från skit mat...

Ska verkligen göra ett försök till att gå till jobb också... i alla fall måndag, onsdag och fredag... för tisdag och torsdag måste jag ha bilen ut till Bjuv direkt när jag slutar...

Näää... dax att betala räkningar... kom på att jag fan glömt det denna månad... OPS !!! Ja ja... tog kanske semester lite väl mycket direkt...

Inga kommentarer: