måndag 10 augusti 2009

Helvetet är igång...

Observera tiden då detta inlägg görs... å nej jag har inte jobbat hela natten utan jag har GÅTT UPP så här jävla sjukt tidigt för att jobba...

Att det är tillåtet att ha så tidiga mornar fattar jag inte... i min värld så är detta fan tortyr !!!

Jag har ont som fan i hela kroppen också... det gör ju inte saken bättre... foten är stel som fan. Men lår, å vader på minner om mitt jäkla inhopp som utespelar igår på matchen... varför skulle jag ge mig in där å springa som aldrig förr ??? Aj aj, få nog ge det dagen å hoppas på att kroppen kommer ifatt igen.

Näää... nu är det dax att ge sig mot jobb... fy fan vad jag inte vill !!! Måste nog lägga in en semester igen så jag har något att se fram emot... för att bara ha vetskapen om att nästa ledighet är jul gör mig fan illamående !!!

Fattar ni hur många sjukt tidiga mornar det är ??? 100 stycken... fattar ni ?? Ahhh sjukt !!!

1 kommentar:

Karin sa...

Det borde finnas två olika tider att börja jobba på även med "normala jobb" så vi som inte kan gå upp på morgonen kan få må bra. Men jag känner med dig! jag ska börja skolan imorgon och då är mitt helvete igång!