onsdag 12 augusti 2009

Jag blir oxtokig...

Idag la jag in om semester... vi kan ju tillägga att det är 4 månader tills jag vill ha den... alltså ute i GOD tid...

Men jag blir nekad... Jag blir fan oxtokig...

För jag fattar inte... bara för att 3 andra lärare är borta då kan ju det inte betyda att jag måste jobba... det är ju för fan inget bokat så då är det ju liksom inget problem att ta bort skiten... Hade det varit bokningar å så hade jag förstått det... men nu finns det ingen förståelse från min sida...

Men efter att jag fått ett litet utbrott om att det kunde ju för fan inte nekas så fick jag det till slut... å så skulle det ju klart kommenteras... jag har tagit in Rune EXTRA så du kan vara ledig... WHAT !!! Det är ju för fan inget bokat !!! Idioti !!! Ska jag tycka synd om nu eller ???

Konstigt man blir trött... förra året vid den tiden så satt vi 3 stycken varje morgon å tittade på varandra för att vi inte hade något att göra...

Förklara för mig... snälla !!!

Näää, det blir lite koll med CSN på fredag... har ju ledig dag så då kan jag sitta i deras jävla telefon köer... hur långt har jag kvar... lån eller bidrag... å hur mycket får jag tjäna samtidigt...

När kommer MIN dag... kommer att vara LYCKLIG !!! Ser fram emot det som fan... nästan fantiserar om att ställa till en scen... vore underbart !!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tycker du ska söka den frittidsledar utbildningen jag går, tror den hade passat dig som handen i handsken! =)