måndag 10 augusti 2009

Nakenbad...

Japp... då har man gjort årets första nakenbad... även om det tog lång tid för oss att hitta platsen där vi inte var nojiga över läskiga gubbar eller för mycket andra nakenbadare... hihi

Kvällen började i alla fall med lite kina-käk... gott gott !!! Efterföljande glass på Sofiero kiosken... inte alls dumt...

Det var efter det som idén till bad föddes... Jag, Emma å Nicoletta hade åkt ner från Sofiero mot stan igen å stannade till på Viking strand å kollade på åskvädret över Danmark... jäklar vilka blixtar... å där nere så var det två personer som badade...

Så varför inte åka ut å köra lite nakenbad eftersom vi inte hade några badkläder med oss... efter många om och men så hängde alla på...

Hur skönt som hellst... men seriöst brudar vad ni var omständiga... hihi

I alla fall... när vi väl ligger där å plaskar i vattnet så kommer det klart två personer på stranden... å efter ett tag ropar den ena...

"Är allt ok grabbar?"

Hallå ja... med oss i vattnet med stoj och stim... å en jävla massa garv så fattar jag inte hur han kunde höra några "grabbar"... men men... hihi

Efter ett underbart skönt litet dopp så blev det BK på vägen hem... där slöt även Jessica upp som hade tråkigt i sin FT... ville nog höra våra historier efter nakenbadet...

Näää... nu ska jag försöka sova... var ju lite smått hopplöst igår kväll... vid den här tiden har ju kvällen precis börjat... men jag hoppas jag slocknar lättare idag... nu är det ju mindre än 6 timmar tills klockan ringer... fan osså !!!

Inga kommentarer: