torsdag 6 augusti 2009

En ledig dag... fullt ös !!!

Detta blev trots allt en väldigt effektiv dag...

Har gjort en jäkla massa matlådor... både thaigryta och pannbiffar... så jäkla nöjd !!!

Men sedan har det också blitt lite fotboll i Bjuv... blev lite så där AKUT... för rätt va de va så fick jag reda på att "kan du komma till kvart över?"... å då var klockan typ tio i.... då skulle jag duscha, hämta bil å åka upp till Västergård... det fick bli att lägga i en växel extra... men jag lyckades...

Lite fotboll i Bjuv å kolla på småkillarna när dom spelade blev det... efter det så kom höjdpunkten på dagen... blev bjuden på PANNKAKOR !!! Seriöst va gott !!! Tackar å bugar flera gånger om !!! Å nu mer finns det ju bara ett ställe att käka pannkakor på... bara så du vet tös !!!

Sedan kan jag ju erkänna mig besegrad på Gran Turismo på PS1... Linus sopade mattan med mig... han lät mig nog bara vinna första för att jag skulle tro att jag var något... sedan åkte jag rakt ner i botten... fick stryk, jag vet inte hur många varv.

Efter förlusterna så blev det tack o lov en film... pallar ju inte att få stryk hur många gånger som hellst av en liten 9 åring... hihi... det tar på vinnarskallen här...

Bad Boys med Will Smith... har inte sett den tidigare å blev lite hånad för det... men det kan jag nog ta... för efter att ha skrivit det här på bloggen så känns det som om ännu fler kommer att håna mig för det... hihi.

Nu är det dax att leta reda på kudden å hoppa ner i loppelådan...

Håller vädret i sig så blir det nog stranden imorgon. Kan ju varna alla för den där vita bländande saken... för det lär ju vara jag...

Go natt !!!

Inga kommentarer: