måndag 24 augusti 2009

Panik !!!

Jag har aldrig tidigare haft sådan sjuk panik...

Igår kväll så var det bara helt okontrollerbart... Jag kunde inte lägga band på mig. Bara denna helt hysteriska "JAG VILL INTE"...

Så fort jag lugnade ner mig å försökte tänka på annat så kom tankarna tillbaka... å så ett nytt hysteriskt utbrott...

Till slut så somnade jag i alla fall... om det var mitt i hysterin eller inte vet i fan... men tack o lov för att jag sov som en stock till 3 på natten...

Då vaknade jag å kände att jag hade mer kontroll... men fortfarande "JAG VILL INTE"... somnade ändå om...

I morse var ändå ok... "JAG VILL INTE" finns ju alltid men kontrollerade det lite bättre i alla fall... Lite bölande en kvart eller så i bilen å sedan fick det vara bra...

Hela dagen har jag varit riktigt irriterad... inte för att jag vet på vad egentligen... men bara på så sjukt kasst humör...

När jag slutat tog jag ändå tag i å tanka, fylla på spolarvätska och tvätta bilen... även om jag mer än allt bara ville fly fortast möjligt... DUKTIG !!!

När jag sedan var på väg hem så blev det ett litet sms "a la tyck synd om mig" till Jessica... Å tack o lov hade hon ork att umgås med grinigaste personen i stan... å hon fick mig på bättre humör...

Vi åkte till Örby Ängar å badade i havet med Zina... shit den hunden är ju för go... kastade lite boll å hoppade som en kängru i vattnet...

Avslutade på vårat "häng" ställe, Preem på söder... vart annars liksom... lite kylling är inte helt fel...

Tyvärr så smittade mitt dåliga humör av sig efter att vi hämtat lönebeskeden... man får nog hålla ett öga på dom där... men jag tror nog att det ska lösa sig i alla fall...

Dock så puttade mitt lönebesked upp mitt humör lite... det blev en hel del får jag säga... nog rekord...

Nu hoppas jag att jag kan lägga mig å sova utan panik... jag känner att humöret är kasst och den där frasen "JAG VILL INTE!!" går på repeat i huvudet... å jag vill egentligen bara skrika ut det...

Detta är inte normalt... är det sånt här man söker proffs hjälp för eller ??

Å all denna hysteri, magont, illamående och total uppgivenhet över ett sketet jävla jobb...

Dax att säga upp sig ???

Ska jag palla hela vägen till i höst ??? Måste nog sätta upp lite delmål på resan här tror jag... det går ju trotts allt ganska fort... nu var en dag denna vecka gjord... bara 3,5 kvar...

Imorgon är det fotboll på kvällen... nog bra att avreagera sig... ser jag fram emot !!!

Men en fråga kvarstår... vad fan utlöste detta NU ??? Jag vet i fan...

Kloka Jessica sa att när man inte vet vad som har utlöst det så är det de gångerna man mår som sämst... å det stämmer !!!

Inga kommentarer: