måndag 1 december 2008

Detta har jag redan glömt....

Alltså nu är det så att jag har lovat att glömma detta snarast.... så jag vet inte något om följande...

Jag fick världens chock idag. Så sjukt glad är jag över det också... låter det konstigt ??

Ja vart ska jag börja.

Var lite smått irriterad på chefen idag. Jag hade missat att vi skulle jobba den 2:a Januari... så jag frågade om jag kunde få ledigt. Hade liksom lovat att vara i Örebro över nyår och vidare till typ den 6:e... Men jag fick NEJ...

Lite sur över att behöva åka 45 jävla mil för att jobba 4 timmar... lönt liksom. Sur som fan, ringde till bror å berättade att jag inte kunde komma hela veckan utan var tvungen att åka ner igen redan den 1:a... Åhhh jag var GALEN...

Men så hade jag sagt till chefen att han fick förklara för min bror varför jag inte kunde komma upp... å när jag sitter i telefonen med bror så kommer the boss... så dom snackar lite... men han går liksom iväg så jag inte hör... hmmm

Nyfiken som jag är så var jag ju tvungen att ringa bror efter jobb... vad pratade ni om ??

Så tisslades å tasslades det lite, å sedan bara vi ringer dig snart... VA ???

När dom sedan ringde... så fick jag ett litet utlägg... "När jag var liten å skulle få kläder i julklapp så fick jag prava dom först å sedan glöma bort det helt sedan..."

Ok... vad var nu detta ???

Sedan kom det... ALLA... alltså bror, frida, mamma, pappa ja typ alla i Örebro... samt då chefen å så vet jag inte om dom hunnit dra in taxi-chefen också... å så då Nicoletta... ALLA var med i att planera detta...

Jag ska tydligen åka på semester med bror, frida å ludde... till Gran Canaria... 2-10 Januari.... http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Spanien/Gran+Canaria/Playa+del+Inglxs/Playa+del+Ingles/Bungalows/Parque+Cristobal.htm?Search=True&CountryTrackerId=2772&Season=Winter&DestinationTrackerId=30342&Rank4=true

Å dom har fixat med semester från jobb å dom har kollat att mitt pass är gilltigt... det löste ju Nicoletta lite så där smidigt... hihi

Å jag har inte märkt eller fattat någonting... totalt förd bakom här va... hihi

Dom har planerat med tåg... dom hade till å med fått Nicoletta att kunna hämta mig i Göteborg när vi kom hem... nu blev det inte så men ändå...

Alltså seriöst... jag är fan i chock !!! Fattar inte något alls... å nu går jag bara runt å ler hela tiden... Alltså dom är ju bara för underbara !!!

Jag vet liksom inte vad jag ska skriva... för jag fattar nog inte riktigt...

Nu ska detta liksom smältas... å så ska jag ju glömma bort det också så jag kan vara så där förvånad på julafton... hihi

Eller det är nog lugnt, jag är ju senil ändå så jag tror inte det blir några problem att glömma... eller vad var det nu vi pratade om ?? Vad skulle jag glömma ?? Ehh, säkert inte något viktigt...

3 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Bra att du redan glömt det.
Det kommer i a f bli sjukt skönt att komma bort och bara sova ut, vila upp sig, äta gott och ligga vid polen och ta en dag i taget!!

33 dagar kvar.... visst känns det lättare att gå till jobbet nu???

KRAMAR!

Saa sa...

O ja... jag kommer stuttsa upp ur sängen nu kommande dagar...

Tror inte att det är helt sant men det kommer klart kännas bättre...

Mjp sa...

Oh, vaa härligt med lite skönn semester utomlands... då får ni ju sola lite för mig också hihi :)

Lovar att inte "gå" emot "röd" gubben flera gånger hihi :)

Kramisar kramiga Kramisar ;-)