onsdag 17 december 2008

Borde sova...

Åhhh borde VERKLIGEN sova... nu är klockan halv ett !!! Å jag är pigg som en mört.

Kan det kanske bero på att jag drack en latte vid 23... men det var trevligt...

Har kört mörker idag... jävligt som vanligt, det hatar jag mer än allt annat. Imorgon har jag handledarkurs, det är fan så mycket bättre, det trotts att man jobbar 1 timme längre...

Sjukt jobbig vecka... tur man är ledig från trafikskolan på fredag...

Klart nu att jag kör taxi både fredag och lördag. Som det ser ut nu så jobbar jag fredag mellan 19 tom 5... för sedan ska jag komma ihåg att lilla Caddyn går igen klockan 6... det missade jag ju senast... stackars Robert fick ringa efter mig, å jävlar vad det gick ner sedan... Caddyn gjorde fan hastighetsrekord i furutorpsbacken... hihi. På lördagen så börjar jag 17 å ska köra Passat för första gången... det ska nog gå bra det med... gäller ju att tvätta den väl, annars så får jag nog skäll av Jessica, hennes favo bil ju... hihi

Nää... ska ju kanske göra ett försök att komma i säng... men var bara tvungen att bränna ut lite skivor. Har hittat gamla "nostalgi" dance låtar... dom måste jag ju ha i bilen, för jo nya kärran tar ju brända om de är i CD format... så gött!!! Trodde jag inte.

Sedan blir det ju klart en sådan skiva till taxi nätterna.... då måste man ju bara pumpa på volymen !!! Gäller att lyssna när radion kallar bara...

Näääääää GO NATT !!! Ska ju upp om 5 timmar typ...

Inga kommentarer: